ONCE IN A LIFE TIME MOTORTOUR NOORWEGEN 2015

28 april 2015 - Almere, Nederland

Geirangerfjord

Het begon in 2014, na in voor gaande jaren al diverse mooie motorritten gemaakt te hebben wilde wij, na het lezen van een reisverslag over een rit in Noorwegen hetzelfde gaan doen. Nadat wij in 2014 in februari naar de vakantie beurs in Utrecht waren geweest, om het een en ander aan info te verzamelen, werd ons vuurtje nog eens flink aan gewakkerd, zeker door de verhalen en foto’s van noorwegen.

Na vele uren puzzelen van Marcel, om de routes helemaal uit te stippelen en van mij om daarbij op die routes leuke hotels te vinden, stond alles in augustus in een roadbook klaar. Nu alleen nog heel lang wachten tot 7 Juni 2015.
Nu zijn we inmiddels nog maar 1 week verwijderd van onze once in a life time tour. De boot voor de overtocht is geboekt , (helaas geen tunnels, dit voor mij die niet van boten houdt) nu alleen nog hopen dat het wat warmer gaat worden daar in het noorden, de vooruitzichten, wat het weer betreft, zien er redelijk uit.

1. Ellen:
    6 juni 2015
    Niet nog 1 week maar nog maar 1 dag en dan is het zover! Ben super benieuwd naar alle foto's. Het lijkt mij een prachtig land om te bezoeken en met de motor zie je zoveel meer dan op een 'normale' vakantie. Have fun and be save!xxxxx op maar het eerste reisverslag vanuit noorwegen ;)
  2. Sylvia & Peter:
    6 juni 2015
    Met nog een paar uur te gaan, wens ik jullie héél veel veilige en super mooie kilometers toe. Geniet ervan, en we horen en zien de verhalen, foto's en video's. véél plezier namens Peter&Sylvia