Dag 16 Afsluiting

22 juni 2015 - Vejle, Denemarken

Ja mensen, aan al het goede en mooie komt toch een einde en dus ook aan onze rondrit door Zuid West Noorwegen.
Tijdens deze rit hebben we heel veel gezien, mooie wegen gereden, stukjes offroad, door de sneeuw letterlijk en figuurlijk. Maar ook over brede wegen gestuurd en smalle wegen, over bergen, door kloven, maar ook langs de kust, met zijn totaal eigen landschap. We zijn over bruggen, de een nog aparter dan de andere, en door heel heel veel tunnels, met soms een rotonde en soms een 360 graden bocht, of in en uitvoegstroken.
En natuurlijk niet te vergeten de overtochten met de veerboten, de een wat korter de ander wat langer.
Wat een belevenis was het, en zeker, de voorbereiding heeft zijn vruchten afgeworpen, niet alleen wat de routes betrof maar ook de hotels die we bezocht hadden. Natuurlijk waren er soms wat tegenvallers, maar over het algemeen hebben we het best goed gehad.
Maar nu zijn we weer in ons eigen hotel, in Almere en moeten we het doen met de talloze foto's en filmpjes, die we tijdens deze reis gemaakt cq geschoten hebben.
Dat wordt nog een hele kluif om hier een draaibare verzameling van te maken.
Wij hopen dat onze verhalen beetje een beeld gegeven hebben van onze ervaringen en dat ze het lezen waard waren.
Wij gaan onze achtersten even rust gegeven en dan bedenken wat nu. Ook willen we jullie bedanken voor de reacties.

image Takk og til neste gang.

Nog even wat feitjes:

Er zijn zo'n 1100 foto's gemaakt en ruim 64G aan filmpjes.
We hebben 9 keer een overtocht met een veerpont gemaakt, 2 waren er uit gevallen.
Onze laagste temperatuur was 1 graad
Onze hoogste temperatuur was 16 graden
We hebben maar 1 dag, de gehele dag regen gehad. En overal waar we kwamen stonden ze verbaast over het feit dat wij maar 1 dag regen gehad hebben. Want ook in Noorwegen was het weer heel slecht.
We hebben veel wind gehad.
In totaal hebben we 4308 kilometer gereden en dat heeft in totaal 228 liter brandstof gekost
We zijn 69 uur onderweg geweest, waarvan 58 uur op de motor
En als we de kosten afzetten tegen wat we dachten nodig te hebben, nou we zijn er flink onder gebleven.

1. Georgette & Eddy:
    welkom thuis!
  2. R+e:
    Welcome back.
    Mooi dat jullie t leuk hebben gehad, maar ook zeker weer fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn
  3. Francis:
    22 juni 2015
    Welkom thuis, wat een prachtig reis hebben jullie gemaakt. Ik heb ontzettend genoten van jullie verhalen, foto's en filmpjes.
  4. F & F:
    22 juni 2015
    Hey motorduivels, welkom thuis. Wat een mooie belevenis en dito verhalen. Zal zeker indrukwekkend zijn geweest. Zijn benieuwd naar de (sterke) verhalen en de foto's .
  5. Peter Gerritsma:
    22 juni 2015
    Goed dat jullie weer heelhuids thuis zijn en kunnen nagenieten van deze schitterende trip ! Arme billetjes, nu even bijkomen !! Gr. Peter & Yvonne