Dag 1 - 370 km Almere - Calais

14 juni 2019 - Calais, Frankrijk

F71F75C5-4699-4E76-87E6-C58275E0EC40

Na een hele vroege start, ik denk dat ik te maken had met het wel bekende schoolreisjes spanning want om 05:00 ging mijn innerlijke wekker al af en om 06:00 ben ik maar op gestaan, en zijn wij uiteindelijk om 10:00 in de regen vertrokken.

De reis door België en Noord-Frankrijk was vreselijk saai, maar wel droog. En onderweg kregen we met de nodige weg werkzaamheden te maken en dus ook de bijbehorende files.

Maar uiteindelijk kwamen we om 15:15 bij ons hotel in Calais aan. Op het plaatje, tijdens het boeken zag het er leuk uit, maar in werkelijkheid is het heel simpel en een kleine kamer met dito badkamer met een douche gordijn dat naar je toekomt.

Nu maar hopen dat het bed lekker ligt.

dus voor nu “au revoir et a demain”

1. Sylvia & Peter:
    14 juni 2019
    Super dat de eerste dag er op zit. Nu lekker bijkomen en morgen met de trein. Fijne avond, en morgen alvast een goede reis richting Engeland.
  2. Peter en Yvonne:
    14 juni 2019
    Was inderdaad n vroegertje, hopelijk morgen ietsjes later!
    Sluit de eerste dag smakelijk af en geniet dan van een goede nachtrust zodat morgen het volgende land doorkruist kan worden.
    Rustige avond en voor morgen mooi weer!
  3. Wallie:
    14 juni 2019
    Il est bon de lire que la première partie de votre voyage s’est bien déroulée et que vous êtes arrivé avec les salutations les plus sèches de nos Wallie Brenda et Zino