Ierland 2019 dag 0 voorwoord

8 maart 2019 - Almere, Nederland

Voorpret.

Na Duitsland, Italië, Frankrijk, Schotland, Noorwegen hebben we nu ons blik gericht op Ierland. We hebben nu eens niet zelf de routes gemaakt en daarbij de hotels gezocht, maar een rondreis geboekt bij Horizon.

Deze rondreis voldeed precies aan onze eisen nl langs de hele kustlijn met een paar extra overnachtingen, nl in het zuiden om de Ring of Kerry te rijden, dan halverwege een rustdag en aan het einde een mini stedentripje  , want we sluiten de rondreis af in Dublin.

Ook de hotels, die geboekt zijn, hebben we doorgekregen en ze zien er prachtig uit. als ze in werkelijk ook zo zijn, gaat het ons aan niets tekort komen.

We gaan nu eens niet met de boot naar Engeland maar voor het eerst met de trein onder het kanaal, en dat vind Anita helemaal niet erg 😄, maar dat wordt wel weer gecompenseerd met de overtochten naar en van Ierland.

We hebben nu nog drie volle maanden en dan is het de motor bepakken en op naar Calais waar we een extra overnachting hebben genomen.

Wordt dus vervolgd.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen:
    8 maart 2019
    Nog 'maar ' drie maanden joehoe!!! Even wat metertjes met de BMW maken voor die tijd he! Anders kunnen we jullie natuurlijk niet met een gerust hart laten gaan 😂
  2. Peter Gerritsma:
    9 maart 2019
    Die 3 maanden zijn zo om !
    En voor die tijd nog even “warm” draaien in de Eifel 😎🏍
  3. Gerrie en Petra:
    13 juni 2019
    Hoi Anita en Marcel ,
    Jullie staan weer aan de vooravond van een mooi avontuur
    Heel veel plezier en geniet van de reis
    we willen graag jullie reis meebeleven
    Rij voorzichtig en een veilige thuiskomst gewenst
  4. Peter en Yvonne:
    13 juni 2019
    Morgen eindelijk vertrekken! Veel plezier en veilige kilometers
    🏍🏔🏰 geniet!